وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
جلسه تودیع معارفه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی در جلسه شورای مدیران موسسه 1402/11/16
جلسه تودیع معارفه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی در جلسه شورای مدیران موسسه
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه جهاد نصر روز دوشنبه مورخ 16 بهمن ماه 1402 جلسه تودیع معارفه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی در جلسه شورای مدیران موسسه برگزار گردید. 
مدیرعامل موسسه با تبریک به مناسبت اعیاد ماه های با برکت رجب و شعبان و فرا رسیدن دهه مبارک فجر ضمن تشریح اهداف و سیاست های موسسه بر پیگیری فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و مطالبات طرح ها تاکید کردند.
ایشان همچنین با اشاره به معرفی آقای فراغت به عنوان عضو جدید هیئت مدیره از زحمات آقای درخشانی فرد تقدیر و تشکر و اعلام نمودند ایشان همچنان به عنوان قائم مقام مدیرعامل در طرح 550 هزار هکتاری وظایف خود را دنبال خواهند نمود.
همچنین در ادامه این جلسه مدیرعامل موسسه با بیان این نکته که معاونت برنامه ریزی قلب هر سازمانی می باشد آقای فلاح را به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی موسسه معرفی و منصوب کرده و ماموریت دادند تا در راستای اصلاح ساختار موسسه تلاش نمایند. ایشان همچنین از زحمات آقای رمضانی در دوران تصدی این معاونت تقدیر و تشکر کردند.
آقای زمهریری عضو هیئت مدیره نیز با تبریک ایام و تبریک به معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی آمادگی خود را جهت همکاری با ایشان در جهت ماموریت های محوله به ایشان اعلام  و از آقای رمضانی و آقای درخشانی فرد بابت زحمات گذشته تقدیر و تشکر نمودند.  
آقای رمضانی ضمن تقدیر از مدیریت ارشد موسسه بیان داشت در دوران تصدی مسئولیت تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف موسسه به کار برده  و برای معاون جدید آرزوی توفیق کردند. 
معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی ضمن تبریک ایام از مدیرعامل موسسه جهت اعتماد نمودن و واگذاری این فرصت به ایشان تشکر کردند.  
در ادامه مدیران موسسه ضمن بیان نقطه نظرات خود، معرفی آقای فلاح را به عنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی موسسه به فال نیک گرفته و به ایشان تبریک گفتند و ضمن آرزوی موفقیت در امور محوله، آمادگی همکاری با ایشان را اعلام نمودند. 
در پایان این جلسه حکم انتصاب آقای فلاح و لوح سپاس آقای رمضانی توسط مدیرعامل موسسه به ایشان اعطاء گردید.
 
  
  
 
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 314
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal