وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
بازدید مدیرعامل موسسه و مجری طرح شبکه های فرعی آبیاری زهکشی غرب و شمال غرب کشور از منطقه خدافرین استان آذربایجان شرقی 1401/05/26
بازدید مدیرعامل موسسه و مجری طرح شبکه های فرعی آبیاری زهکشی غرب و شمال غرب کشور از منطقه خدافرین استان آذربایجان شرقی
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر مهندس عظیمی مدیرعامل موسسه و مجری طرح شبکه های فرعی غرب و شمال غرب کشور در ادامه ی بازدید از پروژه های شبکه فرعی آبیاری استان آذربایجان شرقی ظهر روز سه شنبه 1401/05/25 با حضور نمایندگان مجری طرح، سازمان جهاد کشاورزی و کارشناسان مدیریت طرح از پروژه ی یکانات واقع در حوزه ی شهرستان های مرند و جلفا بازدید کرد.
درادامه و پس از بازدید با حضور ایشان، فرماندار شهرستان مرند، نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی شهرستانها، کارشناسان مدیریت طرح در محل پروژه بمنظور بررسی و رفع مشکلات باقیمانده طرح  برای رسیدن به راهکارهای بهره برداری از دستاوردهای طرح جلسه ای تشکیل گردید.
 عظیمی مدیرعامل موسسه جهاد نصر اعلام کرد؛ سطح کل طرح شبکه های فرعی آبیاری غرب و شمال غرب کشور در استان 18740 هکتار بوده و پیشرفت فیزیکی آن 98 درصد می باشد. ایشان اعلام کرد:  تنها پروژه یکانات از کل طرح در استان پیشرفت فیزیکی 83 درصد دارد که عملیات آن بطور کامل به اتمام نرسیده است در این رابطه ایشان اضافه کرد با تمهیداتی که پیش بینی گردیده 1400 هکتار از پروژه یکانات برای فصل کاشت پاییزه آمده بهره برداری خواهد شد و دراختیار کشاورزان منطقه قرار خواهد گرفت.
در پایان ایشان ضمن تاکید بر اینکه بهره برداری بهینه از طریق تشکلها و تعاونیهای کشاورزی از اولویت های اصلی بعد از اتمام عملیات اجرایی پروژه ها می باشد اعلام کردند امروز در این راستا با همکاری و هماهنگی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی صورتجلسه تحویل بخشی از کار در سطح 5290 هکتار در منطقه خدافرین امضا و ابلاغ گردید.
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 632
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal