وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از کانال آبرسانی Amc منطقه ابوحمیظه دشت آزادگان بازدید کرد 1402/02/09
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از کانال آبرسانی Amc منطقه ابوحمیظه دشت آزادگان بازدید کرد
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر روز جمعه مورخ 1402/02/08 سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در سفر استانی هیات دولت به خوزستان، به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان، معاون امور استان های وزارت جهاد کشاورزی، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، فرماندار دشت آزادگان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان و قائم مقام موسسه جهاد نصر در استان های خوزستان و ایلام و جمعی از مدیران استانی و محلی از کانال آبرسانی AMC قطعه 4 بازدید و در جریان مشکلات این کانال قرار گرفت.
لازم به ذکر است جهت تامین آب پروژه ساریه به وسعت 4200 هکتار ضمن اجرای 7 کیلومتر قطعه 4 کانال AMC باید 4800 متر از کانال MC3 نیز اجرا گردد تا کل پروژه ساریه تامین آب گردد.
با تکمیل کانال AMC و کانال های MC3 و MC4 کل اراضی فاز 2 دشت آزادگان علاوه بر ساریه شامل نواحی 3 و 4 دشت آزادگان و پروژه رمضان و هویزه به مساحت 32 هزار هکتار مشروب می گردد.
با توجه به این که قسمتی از اراضی پروژه ساریه حتی به صورت سنتی تامین آب نمی گردد و این موضوع مطالبه کشاورزان منطقه و مسئولین شهرستان می باشد لذا طبق براورد وزارت نیرو مبلغ 300 میلیارد تومان سرمایه جهت آبرسانی به پروژه ساریه مورد نیاز است. 
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 606
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal