وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
آخرین جلسه شورای مدیران موسسه در سال 1401 برگزار گردید. 1401/12/20
آخرین جلسه شورای مدیران موسسه در سال 1401 برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر روز شنبه مورخ 20 اسفند ماه 1401 جلسه شورای مدیران موسسه با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و مدیران موسسه در محل سالن جلسات برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا آقای عظیمی مدیرعامل موسسه به بیان گزارشی از دومین سفر به کشور عراق که حاصل امکان سنجی و زمینه کاری از سفر اول به این کشور بوده است پرداختند.
در این سفر مقدمات و تفاهم های اولیه اجرای طرح  تسطیح، تجهیز و نوسازی به وسعت 500 هزار هکتار در مرز عراق و عربستان و احداث مجتمع کشت و صنعت به وسعت 8000 هکتار در حوالی بغداد و سایر طرح های فنی، اجرایی و بازرگانی فراهم گردیده است. ایشان با تاکید براین نکته که در کارهای برون مرزی باید دقت و کیفیت حرف اول را بزند و این طرح های عمرانی و سرمایه گذاری در آینده محور فعالیت های موسسه قرار خواهد گرفت از کلیه مدیران موسسه درخواست نمودند در راستای افزایش اعتماد سازی طرف خارجی کلیه تلاش و همت خود را در جهت بالا بردن کیفیت کار به کار گیرند. همچنین ایشان تاکید نمودند شخصا از بین کلیه شرکت های مشاور و پیمانکار بحث مصاحبه و گزینش را پیگیری خواهند کرد تا ان شاالله شرکت های حائز رتبه ممتاز و متخصص بتوانند در این حوزه ورود نمایند. همچنین ایشان به معرفی تیم همراه کننده اعم از آقای جهرمی به عنوان نماینده مشاور، آقای درخشنده مدیر امور اقتصادی شرکت ستاره سپهر سپند، آقای حسن پور از تجار بنام و مهم، آقای احمدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری جهاد نصر پرداختند. 
در ادامه جلسه تعدادی از مدیران موسسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود حول فعالیت های برون مرزی موسسه پرداختند.
همچنین به مناسبت تلاقی بازنشستگی تعدادی از همکاران با این جلسه مراسم تجلیل از ایشان بعمل آمد.آقای زمهریری معاون پشتیبانی و امور مجامع ضمن آرزوی موفقیت در فعالیت های برون مرزی موسسه از زحمات چندین ساله همکارانی که بازنشسته شدند آقای محمدی تبار را با حکم مدیرعامل موسسه به عنوان مدیر جدید امور اداری و منابع انسانی معرفی نمودند. 
در پایان این جلسه پس از قرائت متن لوح تقدیرنامه، آقایان خفایی، فتح اللهی فرد و توکلیان تقدیرنامه بازنشستگی خود را از مدیرعامل موسسه دریافت نمودند.   
 
 
 
 
 
   
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 1087
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal