وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
گزارش عملکرد مهندسین مشاور از مطالعات طرح جامع آب و خاک استان های شمالی کشور 1401/09/27
گزارش عملکرد مهندسین مشاور از مطالعات طرح جامع آب و خاک استان های شمالی کشور
مهندسین مشاور طرح جامع مطالعات آب و خاک سه استان شمالی کشور گزارشی از وضعیت مطالعاتی در هریک از سه استان شمالی کشور ارائه دادند. 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر در این جلسه که روز شنبه مورخ 26 آذرماه در سالن جلسات موسسه برگزار گردید مهندس عظیمی مدیرعامل موسسه با اعلام اینکه مکاتبات کافی در راستای معرفی این پروژه به عنوان یک ابر پروژه با سازمان برنامه بودجه صورت گرفته است و تجمیع موافقتنامه ها در راستای سیاست های طرح جامع دولت در حال انجام است. 
همچنین در این جلسه مهندس عظیمی با توجه به زمان اندک جهت مطالعه این طرح بیان داشت کار هر استان باید توسط دو یا سه مشاور صورت پذیرد تا در حداقل زمان ممکن مرحله مطاعاتی این طرح پایان پذیرد. 
مدیرعامل موسسه اضافه کرد مقام عالی وزارت مکاتبات لازم جهت حذف ردیف های بودجه از استان های شمالی را انجام دادند و پیشنهاد شده است این ردیف ها به موسسه جهاد نصر به عنوان مجری این طرح انتقال یابد.  
در ادامه این جلسه مشاوران هر یک از استان های شمالی گزارش از وضعیت مطالعاتی طرح ارائه دادند و پیشنهاد دادند از ظرفیت پتانسیل کمیسیون کشاورزی مجلس جهت پشتیبانی و همچنین شرکت های دانش بنیان هم در اجرا و هم در مطالعات استفاده گردد.
 
 
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 717
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal