وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
انتصاب محمد علی حجاری به عنوان مشاور برنامه ریزی و امور اقتصادی 1401/09/23
انتصاب محمد علی حجاری به عنوان مشاور برنامه ریزی و امور اقتصادی
 به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر، طی حکمی از سوی رضا عظیمی مدیرعامل موسسه جهاد نصر، محمد علی حجاری به عنوان مشاور برنامه ریزی و امور اقتصادی منصوب گردید.
بنا بر این گزارش، در مراسم اعطای این حکم که با حضور اعضای هیئت مدیره و همکاران معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی برگزار شد، مدیرعامل موسسه ضمن تشکر از زحمات فراوانی که همکاران در این معاونت  متحمل می شوند، به دلیل حجم بالای کار در ایام تبادل موافقتنامه ها و بودجه سال آینده از جناب آقای حجاری که دارای سوابق فراوان در بخش برنامه ریزی در معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی هستند خواسته شد به عنوان مشاور مدیرعامل، کمک حال همکاران در معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی باشند.
همچنین در این جلسه محمد رضا زمهریری معاون پشتیبانی، امور مجامع و سهام و عضو هیئت مدیره ابراز امیدواری کرد که ایشان در پست جدید به اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل موسسه برسند.
علی رشیدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی گفت: جناب آقای حجاری به خوبی با ساختار معاونت آب و خاک آشنا هستند و در این حوزه بسیار کمک کننده خواهند بود. 
آقای حجاری از مدیرعامل موسسه بابت اعتماد به ایشان و از سایر همکاران تشکر نموده  و گفت: کلیه تجربیات خود را در راه رسیدن به اهداف مشخص شده توسط مدیرعامل محترم موسسه به کار خواهد گرفت.
در پایان حکم ایشان توسط مدیرعامل موسسه اعطا گردید. 
 
 
 
منبع خبر:
نویسنده:
تعداد بازدید: 1032
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal