وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات اجتماعی ارایض شهرستان کرخه 1401/06/07
برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات اجتماعی ارایض شهرستان کرخه
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر به درخواست فرماندار شهرستان کرخه جلسه رسیدگی به مشکلات اجتماعی پروژه ارایض 5 این شهرستان با حضور رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کرخه، مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی شهرستان شوش به عنوان نماینده دستگاه بهره بردار در حوضه کرخه شمالی و با حضور حاج آقا مروج مسئول نظام های بهره برداری سازمان تعاون روستایی استان خوزستان پاکدامن نماینده موسسه جهاد نصر در تحویل تحول پروژه 550 هزار هکتاری و بنی تمیم مدیر حوزه کرخه ی شمالی موسسه جهاد نصر برگزار گردید.
در این جلسه تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:
1- با توجه به درخواست شرکت تعاونی تولید برای رفع برخی از ابهامات و درخواست های برخی از کشاورزان در مورد تحویل اراضی به بهره‌ برداران مسئول اجتماعی گروه مشارکت بمدت ده روز در کارگاه حضور یابد.
2-  در مورد بهره‌ برداری از ایستگاه‌های پمپاژ و اراضی تحویل شده کارگروهی متشکل از نمایندگان مؤسسه، جهادکشاورزی و بهره‌ برداران نسبت به بررسی ابهامات بهره‌ برداری از مستحدثات اجرا شده تشکیل ونتایج را در جلسه آتی تصمیم گیری گردد.
3- مشاورین نقشه برداری در خصوص تهیه نقشه های توپوگرافی و کاداستر زراعی، اخذ تاییدیه جانمایی زمین بهره بردار به همراه حدود اربعه به صورت فردی و گروه های هم آب و مرز روستایی صورت گیرد.
 4- همچنین کلیه مراحل انجام کار مخصوصا مسایل اجتماعی مستندات سازی گردد
 
 
 
تعداد بازدید: 845
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal