وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
بازدید مدیرعامل موسسه و مجری طرح شبکه های آبیاری زهکشی غرب و شمال غرب کشور از استان آذربایجان غربی 1401/05/31
بازدید مدیرعامل موسسه و مجری طرح شبکه های آبیاری زهکشی غرب و شمال غرب کشور از استان آذربایجان غربی
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر مهندس عظیمی مدیرعامل موسسه جهاد نصر و مجری طرح شبکه های فرعی آبیاری زهکشی غرب و شمال غرب کشور در ادامه بازدید از پروژه های شبکه فرعی استان ها امروز صبح از پروژه های شهید قنبری، دشت نازک ، قیقاج ، غازان و پایاب سد ماکو واقع در شمال استان آذربایجان غربی بهمراه نمایندگان مجری، سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان و مهندسین مشاور جاماب مدیریت طرح بازدید بعمل آوردند.
عملیات اجرایی طرح شبکه فرعی در سطح 61570 هکتار از سال 1394 در استان شروع شده و پیشرفت فیزیکی آن 75 درصد می باشد. بیش از 21 هزار هکتار از اراضی تحت پوشش طرح در این استان عملیات اجرایی آن بطور کامل به اتمام رسیده و بمدت سه سال است که مورد بهره برداری زارعین منطقه قرار گرفته است. لازم به ذکر است تا کنون 1680 میلیارد تومان برای اجرای طرح در استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هزینه شده است.
ایشان افزودند: برای اتمام کل طرح و بهره برداری از باقی مانده طرح در استان نیاز به تامین اعتبار و تامین آب می باشد که در این راستا تلاش های زیادی انجام شده و در دست اقدام می باشد.
ایشان در ادامه اضافه کردند: یکی از مشکلات و مسائل اصلی پیش روی طرح در استان، مشکلات عدم وجود نظام بهره برداری مناسب در حال حاضر می باشد. البته در این راستا هماهنگی های لازم با سازمان تعاون روستایی بعمل آمده است.
 
 
 
تعداد بازدید: 634
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal