وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
جلسه معارفه مدیرعامل موسسه با مدیران و مشاوران طرح 1401/05/23
جلسه معارفه مدیرعامل موسسه با مدیران و مشاوران طرح
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر روز یک شنبه مورخ 23 مرداد ماه 1401 جلسه ای با حضور آقای مهندس عظیمی به همراه معاونین اجرایی، فنی مهندسی و برنامه ریزی و امور اقتصادی جلسه ای با حضور مدیران و مشاوران طرح های 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام و همچنین شبکه های آبیاری زهکشی غرب و شمال غرب به جهت معارفه و ابلاغ انتظارات برگزار گردید. در ابتدای این جلسه هر یک از مدیران طرح ضمن معرفی خود گزارشی از روند اجرای پروژه های خود ارائه و چالش ها و مسائل پیش رو را مطرح نمودند. 
در ادامه مدیرعامل موسسه به بیان نکاتی در مورد انتظارات کارفرما از مدیران طرح پرداخته و ضمن تاکید بر رفع سریع نواقص کارهای گذشته به برگزاری جلسات منظم با پیمانکاران اشاره داشتند.
در ادامه انتظارات ایشان  در سه محور به شرح ذیل بیان گردید: 1- مدیریت دقیق روند اجرایی طرح توسط مدیران طرح 2- مشارکت دادن ذی نفعان و کشاورزان و ارائه آموزش های لازم به آنان 3- لزوم مستند سازی فعالیت های پیمانکاران 
مقرر گردید مدیران طرح گزارش ارزیابی صادقانه و فنی از پروژه های اجرا شده را تا نیمه شهریور ماه ارسال نموده و همچنین لازم است مدیران طرح، کارهای باقی مانده را جهت اتمام عملیات باقی مانده  سریعا و با جدیت به انجام برسانند.
 
 
تعداد بازدید: 671
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal