وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
جلسه دیدار و گفتگو مدیرعامل موسسه با معاون اقتصادی استاندار استان خوزستان 1401/05/12
جلسه دیدار و گفتگو مدیرعامل موسسه با معاون اقتصادی استاندار استان خوزستان
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر روز سه شنبه مورخ 11 مرداد 1401 مهندس عظیمی در دیدار دکتر فتوحی معاون اقتصادی استاندار استان خوزستان گفتند اولویت اول موسسه جهاد نصر به عنوان دستگاه اجرایی، تکمیل اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام می باشد. در موسسه هدف گذاری ها و سیاست گذاری ها در این راستا صورت می گیرد. همچنین ایشان خاطر نشان کردند مشکلات طرح های بین دو دستگاه اجرایی و یا وزارت خانه معمولا زیاد بوده و باید به سمتی حرکت کرد که متولی اجرای طرح فقط یک دستگاه بوده و پاسخگوی طرح تماما همان دستگاه باشد. همچنین ایشان تاکید داشتند اجرای شبکه های اصلی و فرعی با هم اجرا گردد.
در ادامه آقای دکتر فتوحی بیان داشتند موسسه باید نسبت به رفع نواقص فاز اول طرح اقدام نماید و به دنبال تبیین و اثر بخشی طرح 550 هزار هکتاری در بین متولیان دستگاه های استانی از جمله فرمانداران شهرستان ها باشد. همچنین ایشان به بحث اهمیت انتخاب مشاور و پیمانکار پرداختند و تاکید داشتند حتما از پیمانکاران توانا در این حوزه دعوت بعمل آید.
لازم به ذکر است در این دیدار آقای مهندس درخشانی فرد معاون اجرایی موسسه نیز حضور داشته و مطالبی در رابطه با عملیات اجرایی فاز اول و نحوه ی تخصیص بودجه در فاز اول ارائه نمودند.
 
 
 
تعداد بازدید: 676
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal