وروداعضا ورود اعضاء |
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
موسسه جهاد نصر موسسه جهاد نصر
برگزاری نشست تکمیل پروژه های یکانات و لاریجان طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور استان آذربایجان شرقی در کرج 1401/04/18
برگزاری نشست تکمیل پروژه های یکانات و لاریجان طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور استان آذربایجان شرقی در کرج
 
به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد نصر نشستی در خصوص تگمیل پروژه های یکانات و لاریجان طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور استان آذربایجان شرقی روز چهرشنبه 15 تیرماه 1401 در محل معاونت آب و خاک وزارت کشاورزی در کرج برگزار گردید. 
در این نشست محمد جواد صالحی نژاد مجری طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور، رضا عظیمی مدیرعامل موسسه جهاد نصر، جلال ابوالحسنی مدیرکل دفتر توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی ، حشمت عزیزان معاون فنی موسسه جهاد نصر، جبار عزیزبیگی معاون دفتر توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی، مدیر طرح ، مشاور و پیمانکار پروژه حضور داشتند. 
این نشست به منظور اتمام و تکمیل و بهره‌ برداری از پروژه هایی بود که کارها و نواقص جزئی از آنها باقی مانده بود. پروژه یکانات 2340 هکتار می باشد که با مدیر طرح ، مشاور و پیمانکار پروژه نشست نهایی آن برگزار و مقرر شد که نواقص پروژه هرچه سریعتر برطرف و بخش اعظم آن تا پایان تیرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد. 
بنابر گزارش های ارائه شده و با اقدامات صورت گرفته در استان آذربایجان شرقی در سطح 18740 هکتار شبکه فرعی آبیاری و زهکشی اجرا شده است و ازاین حیث استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های پیشرو می باشد.
با توجه به این که تنها پروژه‌ای که در قالب طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور در آذربایجان شرقی تکمیل نشده است، پروژه یکانات می باشد، در این نشست هماهنگی لازم جهت کارهای تکمیلی آن توسط پیمانکار بعمل آمد.
 
تعداد بازدید: 609
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به موسسه جهاد نصر ( عمومي غير دولتي ) ميباشد.
Powered by DorsaPortal